Novinky

Tažné zařízení 11S

Hodně z vás zaujalo tažné zařízení na našem stroji.Jeho montáž je možná několika způsoby, avšak vždy do nosné části konstrukce. My jej již nemontujeme, tak o to prosím nežádejte, ale ukažte naše foto montáže nějakému šikovnému kamarádovi, který vám s tím pomůže.

 

UPOZORNĚNÍ: Stroj není typován na tažné zařízení, jeho užití je tedy možné jen v uzavřeném areálu či na neveřejných komunikacích.Za komplikace při jeho použití neručíme.

 

IMG_0053

 

 

IMG_7275

Naše tříkolky

Po delší době s k vám vracím, protože se nám tu v království českém rozmohl jeden nešvar. A sice je potřeba mít tříkolku homlogovanou či testovanou?

Pojďme si říct, proč jo.

Naše tříkolky jsou jako jediné v ČR homologované a testované, takže to, co udáváme máme podložené a odzkoušené nezávislou testovací laboratoří TUV/SUD. Homologace není jen o tom, zda-li může mít tříkolka SPZ či ne, je to hlavně o tom, že se k vám dostane stroj, který je bezpečný a funkční, tak jak je udáváno. Homologací projdou veškeré použité komponenty, aby byly kvalitní a bezpečné.

Je dobré vědět, že někdo se tomu chtěl věnovat,dát do toho spoustu času,úsilí a peněz, aby vám připravil, co nejlepší výrobek.

Otázka pro vás,moji milý, může vám někdo další zaručit, že to co udává je založeno na pravdivém základě, protože to bylo otestováno-brzdy ,šasí,listová pera,řídící jednotky,budíky,motory...vše je dimenzováno tak, aby tříkolka byla dlouhodobě funkční a hlavně bezpečná.  Nelze věřit všemu, co je napsáno, protože papír snese vše.

Ruku na srdce a další otázka pro vás-kdo křičí nekupujte homologovanou tříkolku? Není to náhodou ten, který sám takové nemá.

Howgh domluvila jsem. Mír s vámi.

 

 
 
 
Tříkolky na splátky

Dlouho jste poptávali možnosti splátek, tak je tu máte. Společnost Cofidis nabízí spoustu možností,které zjistíte kliknutím na jejich banner.Je to rychlé a jednoduché.Nečekáte a jezdíte hned.

Dotace pro obce 21/2017

Máme tu opět dotace pro obce, města, svazky obcí a firmy vlastněné aspoň z 50% obcemi. Naše homologované tříkolky mohou jako jediné v ČR dosáhnout na dotaci 20.000,-Kč-spadáme do kategorie L2e Takže pokud uvažujete třeba o klasické 11Sce, tak vás po dotaci vyjde na 29.990,-Kč bez DPH.

Dotace jsou vypisovány MŽP a SFŽP a jsou určené jen pro subjekty popsané výše, proto se prosím neptejte jestli to i pro soukromníky apod. Ne, zatím ne a jestli bude,tak se to dozvíte zavčasu.

Více informací najdete na www.sfzp.cz  , kde zadate toto 21/2017 -což je číslo výzvy.

https://www.sfzp.cz/files/documents/storage/2017/12/13/1513191720_vyzva_21_2017_eko_mobilita.pdf

 

 

Vyřízením dotací se zabývá externí dotační poradkyně, která tyto dotace zpracovávala pro spoustu obcí již v prvním kole-se skóre 100% , pokud byste měli o její služby zájem, cena je 2000,-Kč . Kontakt pošlu na vyžádání. Pokud se vám tím chce zabývat, tak podání žádosti není zas tak složité, jak tomu u dotací bývá-jen procesně to zabere trochu času.

 

Zázraky své doby

 

Ráda bych vám ukázala třemi krátkými příběhy něco z mé filozofie.

První se datuje někdy do roku 1992, kdy jsem byla malá holka, tak tatínek donesl od známého 8 videokazet National Geographic o zvířatech žijících na různých kontinentech -krásné balení, ohromující foto grizzlyho lovícího lososy na Aljašce, impaly skákající africkou savanou, alpaky lezoucí po andských vrcholcích – to vše mě dostávalo do němého úžasu a zíraní na tyto obaly každý den dlouhé chvíle. A samotné puštění a sledování tohoto zázraku na naší barevné televizi značky Finlux mě přivádělo v úžas. S uhlopříčkou neuvěřitelných 50 cm mi dávalo pocit výjimečnosti, že sleduji něco, co tu ještě nebylo.

 

 

Příběh číslo dvě se odehrává v roce 1994,  kdy jsem vlastnila fantastickou skládačku – kolo ne pucle, kterou mi děda vyladil sedadlem z motorky tak, že se na sedák vešli dva a k tomu na řídítka jeden pasažér. Vrcholem se stala přilba, kterou děda našel, když byl na malinách. Každého, kdo si ji nasadil, začala ihned svědit hlava. To ovšem nevadilo našim pokusům rozjet se s tímto kolem co největší rychlostí po cestě a narazit do čerstvě rozoraného pole tak, že vás to vykoplo a letěli jste kousek vzduchem, dokud jste nedopadli do “měkké”hlíny. Tato skládačka to zvládla snad 60krát bez jediné úhony, dostávala nárazů, smyků a nic se jí nestalo. Vydržela asi třicet let, než se ji můj drahý rozhodl pohřbít na smetišti.

 

 

Třetí příběh je datován do roku 1989. Byla jsem ve školce, kam pro mě přišel tatínek s velkým modrým pytlem v ruce, který ukrýval neznámo co. Padla otázka: “Alenko, co myslíš, že je v tom pytli?” V tu chvíli se rozjela fantazie naplno – medvídek, panenka, kolo, vše, co si malé dítě může jen představit…Po velké famfáře „tramtadadá“ bylo tajemství odhaleno – kůže z mongolských psů jako přehozy přes sedačku – prý největší hit home decoru té doby kousajících tak, že se nešlo opřít a při sedáncích tak ležely kůže poslušně vedle nohou. V tu chvíli přichází jedno z mých největších životních zklamání a nepochopení.

 

 

A teď už konečně proč je vyprávím, protože mají hodně společné s mou filosofií – a to, že produkt musí být dech beroucí, jiný než ostatní, musí vás ohromit, musí hodně vydržet, ale hlavně ve vás nesmí zůstat pocit jako z posledního příběhu, pocit zklamání. Tento pocit z nich nikdy nesmíte mít, protože Benycargo nejen dobře vypadá, ale také dobře slouží.

Benycargo na Novinky.cz
TESTOVÁNÍ I S VIDEEM

Benycargo se začíná pomalu ale jistě dostávat do podvědomí, a to i tak, že nás oslovili kucí z auto/moto sekce nejčtenějšího portálu na českém internetu novinky.cz , jestli by nemohli ozkoušet to naše vozítko.

Musím říct,že Martin Žemlička se svým týmem,jsou opravdu borci na správném místě a svému povolání skvěle rozumí,na jejich nezávislé zhodnocení koukněte tady:

https://www.novinky.cz/auto/testy/417972-v-cesku-se-vyrabi-pracovni-elektricka-trikolka-uveze-ctyri-metraky-nakladu.html

Stránka 1 z 1 - 7 položek celkem