Kontakty

Výdejní místo tříkolek :                                         Otevírací doba výdejního místa:

Benycargo s.r.o                                                            PO  2.12.- 8:30-10:00               

Znojemská 4947/80b                                                ÚT 3.12. -8:30-9:30                                                                       

Jihlava 58601                                                               PO  9.12.-8:30-10:00                                                                                                                           

tel: +420774 164 411(volat PO-ČT 9:00-14.00-toto je čas určený pro volání, není to otevírací doba výdejního místa)                                     

email:kaderova@benycargo.cz

 V týdnu 28.10-1.11 nebude výdej tříkolek, v tomto týdnu jsou podzimní prázdniny a státní svátek.

 Výdejní místo slouží k výdeji tříkolek, příjmu do servisu či k prohlídce našich tříkolek. Nevolejte si prosím o jiné termíny.

 

 Objednávka a poptávka náhradních dílů pouze emailem-vždy uvést adresu + telefon!

 

Jakékoliv zásilky-ať už reklamace nebo výměny-zkrátka nic neposílejte přes ČP-místní pobočka je velmi nespolehlivá a většinou ani nedoručuje a pak zásilky visí na poště nebo se vracejí. Použijte kurýrní službu-PPL,DPD,GLS, Zásilkovna,WE-DO...děkujeme za pochopení.

 

 

 

Sídlíme v budově Sportvelu-od silnice je to třetí budova na pravé straně.

IMG_0449

 

 

 

Často kladené otázky:

 

1. Máte pojízdný servis?

   Nemáme, bohužel není v našich silách něco takového provozovat po celé ČR. Jediný autorizovaný servis je u nás v Jihlavě, kde vám vaše stroje rádi zeservisujeme a opravíme.

 

2. Opravujete tříkolky na počkání?

  Ne, váš stroj nám zde zanecháte a až bude opraven, tak si jej vyzvednete. Snažíme se vždy co nejrychleji, většinou do týdne.

 

3. Někdy se k vám nemůžu dovolat?

  Ano, toto se může stát. Jsme mála rodinná firma, kde je jeden člověk na vyřizování telefonu, emailu a jiné komunikace se zákazníky, kurýry a administrativu. Za den máme průměrně 50 hovorů a mezitím zde bývají zákazníci na obchodě, na vyzvednutí stroje, Toptrans nakládka, toaleta,  oběd :-) takže se může stát že se trefíte do jedné z možností a  nedovoláte se. Nezoufejte, máte další možnosti-zavolat znovu, když se zase nepovede, tak napsat sms či email. 90% hovorů je přijato, když se daří :-)

Nebereme hovory z pevných linek-většinou se jedná o marketingové nabídky, takže volejte vždy z mobilu. Rovněž tak nebereme hovory se zahraniční předvolbou.

4. Jak objednat náhradní díly? Proč nemáte díly na vašich stránkách?

    Náhradní díly vždy objednávejte emailem, po telefonu to opravdu nejde-zavolá mi po vás dalších pět lidí a už nevím, že jste volali a vy mi po týdnu voláte, kde jsou díly, email je vždy nejlepší způsob-99% dílů máme vždy skladem.

Seznam dílů není na stránkách, protože se tady rozmohl takový nešvar, a sice, že lidé , kteří si zakoupili stroje jiných prodejců by kupovali naše díly, jelikož jejich prodejce dané díly nemá skladem. A my máme díly pouze pro naše zákazníky, kteří vlastní naše stroje.

 

Sídlo firmy:(zde nejezdit)

Benycargo s.r.o.

Rybná 716/24

Praha 1 110 00

IČO: 04421795

DIČ: CZ04421795

 

 

 

 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola