Náš příběh

NAŠE ZAČÁTKY

 
MOŽNÁ VÁS ZAJÍMÁ, KDO STOJÍ ZA ZNAČKOU BENYCARGO, POJĎTE SE PODÍVAT:

 

Máme menší rodinnou farmu v srdci Vysočiny, kde pobíhá asi 10 koní a stejný počet dobytka a spousta dalších chlupatých čtyřnožců….Jak si asi dokážete představit, tak práce kolem tolika kusů dokáže být náročná,na konci šichty,která mimochodem nikdy nekončí , zjistí člověk, že nachodil půl maraton a nasmýkal se s milionem věcí a představuje si, jaké by to bylo,kdyby to někdo udělal za něj.Ano, toto jsem byla já, proto jsem pořád vymýšlela a přemýšlela, jak si život ulehčit. Čtyřkolka se zdála jako jedna z možností,ale… ale je hlučná, neohrabaná, hrozně jednostranná a uveze tak maximálně mě, ale už žádný náklad… Dlouhé bylo přemítaní co a jak, když tu najednou při cestě Asií uzřela jsem jejich místní rikšy a nápad byl tu.

Po příjezdu jsem se sháněla a pídila po pořádném stroji. Chtěla jsem něco, co něco uveze- hnůj, seno, ale i třeba dříví z lesa, něco co vyjede tady ty naše kopce, ale poradí si i s blátem, které nás tu každé jaro a podzim obohacuje svoji přítomností nebo když se budu chtít jen tak přemístit z bodu A do bodu B. V této době přišel i ten nápad, když něco takového užiju i já, tak proč by o to neměl zájem někdo jiný a rázem se z nápadu stal podnikatelský záměr.

 

Většina firem nabízela sice levné, ale  ne moc výkonné a kvalitní tříkolky-jednoduše šunty, které se úplně nesbíhaly s mojí představou, co by měla tříkolka umět. Nakupovat jen tak bezhlavě něco nad čím nemám kontrolu, jak se vyrábí a hlavně, jak funguje či v jaké kvalitě je to vyrobeno,to opravdu v tomto případě neovlivníte.

Během dalších dvou let se semlela strašná spousta věcí a výsledkem toho se stala vlastní výroba a montáž, což je ta nejlepší verze všeho, aby měl člověk, co nejvíce věcí pod kontrolou a vše bylo, tak jak si přeje.

Testování prvního prototypu trvalo skoro dva roky než jsem se dostali k dnes již prodávané verzi. Stálo za tím také nadšení okolí, rodičů majíc chatu na samotě u lesa, kteří museli startovat auto pro každou návštěvu místní sámošky,vzdálené sice jen 2,5 km-pro auto krátkou vzdálenost ale pro nohy už delší, když chcete ráno jen rohlíky a pak si ještě vzpomenete,že jste zapomněli bednu s limčama a pak lítáte zbytečně nahoru dolu.

To vše už je teď vyřešeno a tříkolku vlastní v okolí chaty nejeden nadšenec, který řešil stejný problém.

Ze začátku jsem tříkolky pomáhala montovat sama, ano já-jedinec, kterého baví montovat všechny ty nesmysly z Ikey. Zkrátka, jak říkala moje babička-jsem technický typ,Merkur mě vždycky bavil. V současné době, ale už máme techniky, kteří dávají stroje dohromady, přímo zde v ČR, aby zůstala zachována nejvyšší kvalita a byla provedena i řádná výstupní kontrola.

Vrcholem se stala homologace pro Evropu – proces, který prověří jestli jste opravdu dělali vše správně a zda-li vše funguje,tak jak má. Tento proces má i své požadavky na kvalitu materiálů a zahrnuje i sérii testů na funkčnost, takže opravdu můžeme s klidem říci, že to, co udáváme je prověřeno nejen námi uživateli, ale také nejlepšími Evropskými laboratořemi.

Při této dlouhé cestě, jste pomáhali i vy,naši zákazníci-takový ty technický typy a domácí kutilové, kteří připomínkovali  první prototypy, které si zakoupili. Jen tak jsme mohli naše tříkolky posunout tam,kde jsou. Referencemi a poznatky o zlepšení či vylepšení.

 

 

Často si asi říkáte proč třeba tříkolky právě od nás?

 

  • Byli jsme první na trhu, tj.máme nejdéle testované tříkolky zákazníky-od roku 2013
  • Jsme výrobci a věnujeme se pouze elektrickým tříkolkám, nikoliv dalším odvětvím jako tř.zahradní technice, která je na míle vzdálená těmto strojům
  • Snažíme se naše stroje vyrábět v takové kvalitě, aby více času trávily při práci nikoliv na opravě
  • Naše stroje jsou testované, což je záruka bezpečí a kvality
  • O našich strojích víme naprosto vše, protože je aktivně využíváme na naší farmě-dnes a denně-v blátě, sněhu, mrazu i dešti-takže víme, co vám nabízíme.

 

11.2.2019 

Po delší době s k vám vracím, protože se nám tu v království českém rozmohl jeden nešvar. A sice je potřeba mít tříkolku homologovanou či testovanou?

Pojďme si říct, proč jo.

Naše tříkolky jsou jako jediné v ČR homologované a testované, takže to, co udáváme máme podložené a odzkoušené nezávislou testovací laboratoří TUV/SUD. Homologace není jen o tom, zda-li může mít tříkolka SPZ či ne, je to hlavně o tom, že se k vám dostane stroj, který je bezpečný a funkční, tak jak je udáváno. Homologací projdou veškeré použité komponenty, aby byly kvalitní a bezpečné.

Je dobré vědět, že někdo se tomu chtěl věnovat, dát do toho spoustu času, úsilí a peněz, aby vám připravil, co nejlepší výrobek.

Otázka pro vás, moji milí, může vám někdo další zaručit, že to co udává je založeno na pravdivém základě, protože to bylo otestováno-brzdy, šasí, listová pera, řídící jednotky, budíky, motory...vše je dimenzováno tak, aby tříkolka byla dlouhodobě funkční a hlavně bezpečná.  Nelze věřit všemu, co je napsáno, protože papír snese vše.

 

 

Alena Kaděrová, majitelka Benycargo s.r.o. - pracovní elektrické tříkolky