Benycargo 11S Khaki

 

Tříkolky jsou skladem, dodání do pár dnů.

11Ska je nejprodávanější pracovní tříkolkou v České republice a já se ani nedivím, dyk je tak laděná a vychytávaná našemi a vašemi zkušenostmi, že jen málo co ji zastaví.

 

 

 

 

 

 


  • 62 907,90 Kč včetně DPH
  • Skladem
51 990 Kč
Kategorie: Pracovní elektro tříkolky
Záruka: 2 roky
 

Tahle pracovní elektro tříkolka je asi to nejpohodlnější, co si můžete na práci představit-prostě zalezete na lavici, jak za psací stůl a sedíte a nevadí vám ani to,že musíte při práci pořád nastupovat a vystupovat, pořád lezete na lavici, vystačí s ní malí velcí,tlustí,tencí. Říkáte že máte 195 cm, to nevadí,nohy tam pořád v klídečku srovnáte a kolena neodřete.

Sednete a jedete,jen si přehazujete tři rychlosti,na couvání si vystačíte s jednou ,ale za to pojedete s muzikou,pípání upozorňuje, jak vás, tak kolemjdoucí, abyste nevyvedli nějakej ten malér.

Když přijedete pod kopec či do blátivé louže a říkáte si tak to už nemůžu,tak si vzpomenu na Růžu a hned zas můžu,protože tam sešlápete redukci,která vám pomůže i ze zdánlivě nemožného terénu nebo taky když máte hodně naloženo,myslím,že 400kg už je pěkná váha a to dřevo,hlínu či kamení s tříkolkou hravě odvezete.Pokud byste se rozhodli pro něco objemnějšího,tak prostě dáte dolu všechny tři sajtny a vezete OSBčko či balík sena.

Na nákupy v Kaufu či krásnou projížďku krásně vystačí dojezdová vzdálenost 70 km,pokud dojde šťáva,tak tankujete z jakékoliv 230Vzásuvky,za cenu cca 7,-Kč za plnou.Když jste na nule,tak to tankování zabere asi 8 hodin času,ale o to se nemusíte starat,protože to chytrá nabíječka hlídá za vás a jak je dotankováno,tak se vypne a rozsvítí se zelená LEDka,která vám to oznámí.

 

 TECHNICKÁ DATA

  • Přídavný motor: 60V 1000W Diferenciálový
  • Rozměry celkové: 2685 x 1016 1195 mm
  • Rozměry korby: 1300 x 950 x 280 mm
  • Váha (z toho baterie): 235 kg (60 kg)
  • Barva podsedáku a opěrky je v khaki patternu
  • Nákladní nosnost: 410 kg
  • Dojezd: 80 km
  • Stoupání: 29 % i s nákladem
  • Max.rychlost: 25 km/h
  • Rozměr předního kola: 2,75 x 14
  • Rozměr zadních kol: 3,75 x 12 TERÉNNÍ PNEU V ZÁKLADU-hrubší vzorek, neplést s drapákama :-)
  • Baterie: gelové 60V 45 Ah, dobíjení ze sítě 230 V

 

Často kladené otázky:

 

Model 11S

 

1.Potřebuji řidičský průkaz na tříkolku?
V případě,že si ji zaregistrujete na SPZ značky, tak ano. Od roku 2018 tu však máme novinku, která umožňuje provozovat tříkolky i bez SPZ v tzv.režimu elektrokola.K čemuž vám dáme my jakožto výrobci potvrzení-COC list, aby ochránci zákona věděli,že zrovna vy používate stroj,který má do této kategorie patřičné parametry.Tříkolka je homogovaná, takže povinné ručení  doporučujeme určitě všem, stojí vás to dvě tři kila ročně, ale máte čistou hlavu.
2.Jaký typ ŘP bych potřeboval,kdybys si tříkolku přihlásil k SPZ?
Typ AM nebo B. Typ AM je na malý motocykl a a vydává se od 15-ti let.
3.Kdo je výrobcem tříkolek?
Výrobcem tříkolek je na naše firma Benycargo.
4.Potřebuji pro jízdu terénem drapáky?
Ne,nepotřebujete.Naše tříkolky mají již v základu velké,široké pneumatiky,které mají hodně hluboký vzorek,který ovšem neznepříjemňuje jízdu po hladkém povrchu jako tomu je u drapáku-představte si jízdu traktorem po silnici.Pokud byste přesto měli pocit, že potřebujete šípové či jiné pouze pracovní pneu, musíte poptat u prodejů pneu.
5.Co přesně je to redukční pedál?
Jedná se o redukční pedál, který byl konstruován přímo k tomuto typu tříkolky a při jeho sešlápnutí jde všechna energie do síly a vy můžete s lehkostí stoupat i do 18-20% kopce či projet velmi, ale velmi hlubokým blátem či jiným nepříznivým terénem.
6.A ten pedál se tedy nedá zvlášť přikoupit k jinému typu?
Ne nedá, protože by k tomu musel být ten typ upraven, jak motor ,rozvaděč ,tak diferák a celkový výkon tříkolky,který ovlivňuje i síla baterií. Pokud vám toto někdo nabízí, tak věřte, že výsledek nikdy nebude takový, jako u tříkolky, která byl s tímto záměrem konstruována.
7.Uveze tříkolka opravdu 400 kg?
Ano,uveze 410 kg nákladu + řidiče 100 kg.Garantováno,odzkoušeno i v terénu a kopci. Testováno TUV/SUD.
8.Má tříkolka zpátečku?
Ano,samozřejmě,že má zpátečku,která se hlásí zvukovým doprovodem, abyste při tom tichém chodu tříkolky nezapomněli, co vlastně máte zařazeno.
9.Je tříkolka vhodná pro větší či silnější lidi?
Ano,je.Má dostatečně široký podsedák 95 cm , dostatečný prostor pro nohy i většího člověka a řidítka jsou v poloze,tak abyste se k nim nemuseli krčit.
Největší zákazník má 198 cm a ještě má krapet místa a nejtlustší má 200 kg a tříkolka lítá i s nákladem.
10.Je potřeba mít tříkolku homologovanou? 

Pojďme si říct, proč jo.

Naše tříkolky jsou jako jediné v ČR homologované a testované, takže to, co udáváme máme podložené a odzkoušené nezávislou testovací laboratoří TUV/SUD. Homologace není jen o tom, zda-li může mít tříkolka SPZ či ne, je to hlavně o tom, že se k vám dostane stroj, který je bezpečný a funkční, tak jak je udáváno. Homologací projdou veškeré použité komponenty, aby byly kvalitní a bezpečné.

Je dobré vědět, že někdo se tomu chtěl věnovat,dát do toho spoustu času,úsilí a peněz, aby vám připravil, co nejlepší výrobek.

Otázka pro vás,moji milý, může vám někdo další zaručit, že to co udává je založeno na pravdivém základě, protože to bylo otestováno-brzdy ,šasí,listová pera,řídící jednotky,budíky,motory...vše je dimenzováno tak, aby tříkolka byla dlouhodobě funkční a hlavně bezpečná.  Nelze věřit všemu, co je napsáno, protože papír snese vše.

11.Jakou životnost mají baterie?

Naše baterie mají životnost plných 700 cyklů, přičemž je možné dobíjet průběžně jelikož nemají pamět.U baterií rovněž platí, že to,jak se o ně budete starat o to déle vám vydrží.Běžnému uživateli by měly vydržet 5-6 let.Nové baterie poté lze zakoupit u nás.

12.Co ovlivňuje životnost baterií?

Nejlepší pro ně je, když jsou pravidelně zatěžované a nabíjené.Nejhorší je nechat je úplně vybít nebo dobíjet po každé jízdě(třeba třikrát denně).Důležitá je rovněž zimní údržba, ta může velmi výrazně zasáhnout do životnosti baterie.Na baterie je tedy záruka 6 měsíců, na tříkolku 24 měsíců.

Rada:Pokud nebudete v zimě jezdit,tak baterie vyjměte a uložte na suché místo o teplotě aspoň 5 stupňů.V případě, že budete jezdit méně často či skoro vůbec a nechtějí se vám baterie vyndávat, tak doporučujeme nabít co 10 dní.Ale zase nenechávat celou zimu tříkolkou píchlou v nabíječce, protože pak je přebijete, protože nabíječka bude neustále spínat, protože tříkolka i v klidu bude mít lehkou spotřebu.

13.Jaký je způsob dopravy?

Jsou dva způsoby jak si tříkolku dostanete na váš dvůr-buď si pro ni přijedete k nám do Jihlavy nebo si ji necháte poslat.Naše tříkolky rozváží firma Toptrans,která má auta s plošinou,takže stroj vám vyloží přímo pod nos,aniž byste museli zajišťovat nájezdy či s tím mít jiné obštrukce.Stroje jsou častečně přednabité, takže si ho rovnou můžete dovézt do vaší stodoly.Cena dopravy je od 2400-3300,-Kč dle vzdálenosti od Jihlavy.

14.Když si budu chtít pro tříkolku přijet-co budu potřebovat?

Když si přijede k nám do Jihlavy, tak nepotřebujete žádné nájezdy či fošny. Máme zde nakládací rampu, takže stroj jen natlačíme do vašeho vozíku či dodávky. Pro tříkolku si jezdí lidé s velikostí vozíku již od dvou metrů, přední kolo se hodí přes sajtnu na oj a jede se či naopak, dle typu vozíku. Pokud máte dodávku, tak si pište, že na tříkolku potřebujete minimálně tento prostor-výška 130 cm, šířka 105 cm, délka 260 cm.

 

15.Jaký je RAL barvy Khaki , kdybych si chtěl nechat namíchat barvu?

Pokud si budete chtit nechat namíchat barvu na drobné oděrky a škrábance, tak RAL je ukryto pod tímto: CM 322 GP (vždy udávat celou kombinaci)

 

16.Na kolik atmosfér se hustí pneu?

Všechna kola se hustí na 3 atmosféry. Toto si dobře hlídat a kontrolovat pravidelně každý měsíc, pokud budete mít pneu dlouhodobě podhuštěné, tak stroj ztrácí výkon, baterie dostávají dost zabrat a může to výrazně zkrátit životnost baterií.

 

17. Kdy a jak používat redukci?

Redukci používáme téměř vždy v terénu( po poli, louce, v lese...),ale i po hladkém povrchu do kopce či s těžkým nákladem, či všude tam kde není rovina(asfalt).Redukce se zapíná vždy když je motor v klidu, takže se stroj zastaví. Redukcí nic nepokazíte, používejte ji raději častěji, navíc s ní jezdíte tzv. na spotřebu :-)

 

18. Co když mi redukce cuká či nejde?

Tak se nic neděje, nejedná se o žádnou závadu, pouze se vlivem používání vyklepla a bude potřeba ji doštelovat v rámci pravidelné údržby. Takže ji dotáhnete na obou koních tak, aby při zařazení vylezly cca 2 cm z diferáku.

 

19.Chybí mi redukční pedál,ale mám nějakou černou pák vedle sebe?

Na redukční páku byly dlouhodobé požadavky z důvodu praktičnosti-abyste za něj zespod nezachytli či starším lidem se hůř sešlapával.Tak od května 2022 jsou na našich tříkolkách redukční páky-které se aktivují zatažením dozadu, zařazením zpět ji deaktivujeme.Používání je stejné jako u pedálu, nesmí se zatahovat za jízdy, pouze když stroj stojí.

Extrémní test


Jízda v oranici


Test v blátě


Test v zimě


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.